ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΚΤΩΝ
MIN. 8      MAX 24
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
ΩΡΕΣ 2,5
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

(ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ)  Εθνικός Δρυμός Πάρνηθας

ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ

ΑΠΟ 10+

ΚΟΣΤΟΣ/ΑΤΟΜΟ

ΕΝΗΛΙΚΕΣ €22    ΠΑΙΔΙΑ ΕΩΣ 12 ΕΤΩΝ  €16

02.
HOW TO PLAY THE GAME
Σκοπός του παιχνίδιου
Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ (CONTROL POINT)

Οι παίκτες χωρίζονται σε δυο ομάδες, τους Επιτιθέμενους και τους Αμυνόμενους. Κάθε ομάδα έχει μία βάση στην οποία τοποθετείται η συσκευή εισόδου στο παιχνίδι. Η απόσταση μεταξύ των δύο βάσεων ορίζεται ανάλογα με την ηλικία, την εμπειρία και τη φυσική κατάσταση των παικτών, από 300 έως 1000m. Η συσκευή εισόδου των Αμυνόμενων προγραμματίζεται να παρέχει 5 game sets για κάθε παίκτη και των Επιτιθέμενων 7 game sets για κάθε παίκτη (ένα set είναι μία ζωή μαζί με τις σφαίρες). Αν μία ομάδα έχει λιγότερους παίκτες, τότε παίρνει αντίστοιχα sets για κάθε παίκτη που υπολείπεται. Κάθε παίκτης που εξουδετερώνεται ή του τελειώνουν οι σφαίρες γυρίζει πίσω στη βάση του, για να πάρει ένα νέο Game set και να ξαναμπεί στο παιχνίδι. 

Μεταξύ των δύο βάσεων και σε απόσταση ενός τρίτου του συνολικού διαστήματος από τη βάση των Αμυνόμενων τοποθετείται το Control Point. Δηλ. αν η συνολική απόσταση είναι 300m τότε θα απέχει 100m από τους αμυνόμενους και 200m από τους Επιτιθέμενους. Το Control Point είναι μια συσκευή Laser Tag που προσομοιώνει τον έλεγχο μίας περιοχής. 

Οι παίκτες εξοπλίζονται με όπλο (Tagger), αισθητήρες κεφαλής (Headband) και σώματος (Vest). Για την επικοινωνία των παικτών μεταξύ τους και με τον διαχειριστή του παιχνιδιού παρέχονται και ασύρματα CB με hands free.

Είναι σημαντικό η κάθε ομάδα να ορίσει έναν αρχηγό που θα συντονίζει τους συμπαίκτες του. Οι δυο ομάδες σε αυτό το παιχνίδι έχουν διαφορετικούς ρόλους και θα πρέπει να υιοθετήσουν διαφορετικές τακτικές. Οι μεν Αμυνόμενοι τη φύλαξη της περιμέτρου γύρω από το Control Point και οι δε Επιτιθέμενοι την κατάληψή του. Ανάλογα με τις ικανότητες τους οι παίκτες θα πρέπει να αναλάβουν και αντίστοιχους ρόλους όπως ελεύθεροι σκοπευτές και καταδρομείς.

Το Control Point σε αυτό το παιχνίδι προγραμματίζεται ως εξής: ανήκει στην ομάδα των Αμυνόμενων και έχει χαρακτηριστικά το χρώμα της. Έχει πόντους υγείας (Health Points) όπως και οι παίκτες, οι οποίοι μειώνονται κάθε φορά που οι Επιτιθέμενοι το πυροβολούν εξ επαφής. Οι πόντοι ορίζονται εξαρχής ανάλογα με την απόσταση μεταξύ των δύο βάσεων και τον αριθμό των παικτών από 1.000 έως 10.000HP. Οι Επιτιθέμενοι θα πρέπει να καταφέρουν να πλήξουν το σημείο τόσες φορές έως ότου τα HP του να μηδενιστούν και τότε η Νίκη θα είναι δική τους. 

Αυτό όμως δεν είναι και τόσο εύκολο. Πέρα από το ότι χρειάζεται να εξουδετερώσουν την ομάδα που υπεραμύνεται του σημείου, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κάθε φορά που πυροβολούν το σημείο, αυτό απαντάει στέλνοντας ακτίνες προς όλες τις κατευθύνσεις σαν βόμβα, οπότε θα πρέπει να απομακρύνονται άμεσα από αυτό μη καταφέρνοντας να του επιφέρουν απανωτά χτυπήματα. Επίσης, το Control Point αναγεννάται αυτόματα (Respawn) και επανέρχεται σταδιακά στην αρχική του κατάσταση όσο περνάει η ώρα (το βήμα της επαναφοράς ρυθμίζεται και αυτό ανάλογα με των αριθμό των παικτών και το μήκος του πεδίου). Όταν η υγεία του Control Point βρίσκεται στο 100% ανεφοδιάζει με σφαίρες όσους βρίσκονται κοντά σ’ αυτό κάθε 1 λεπτό. Έτσι οι Αμυνόμενοι  που έχουν καταφέρει να αποκρούσουν μία επίθεση ανεφοδιάζονται γρήγορα και βρίσκονται άμεσα στις θέσεις τους περιμένοντας την επόμενη. Αν καταφέρουν να αποκρούσουν όλες τις επιθέσεις των αντιπάλων και τους εξουδετερώσουν όλους, τότε είναι αυτοί οι Νικητές του παιχνιδιού.

Όταν το παιχνίδι τελειώνει, μαζεύονται τα στατιστικά για την κατάταξη των παικτών. Είναι στοιχεία που μας δείχνουν τι πήγε σωστά και τι όχι στην τακτική που ακολουθήσαμε ώστε να είμαστε καλύτεροι την επόμενη φορά. Η δυσκολία του παιχνιδιού είναι υψηλή και οι παίκτες χρειάζονται αρκετή εμπειρία για να καταφέρουν να κυριαρχήσουν. Η αδρεναλίνη όμως ανεβαίνει στα ύψη και οι στιγμές που ζούμε στο παιχνίδι θα μείνουν αξέχαστες. 

03.
MORE GAMES

LIVE THE
EXPERIENCE!

 
ARE YOU READY?