ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΚΤΩΝ
MIN. 8       MAX 24
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
ΩΡΕΣ 2
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Εθνικός Δρυμός Πάρνηθας (ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ)

ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ

ΑΠΟ 7+       ΜΕΧΡΙ 8 ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΩΣ 12

ΚΟΣΤΟΣ/ΑΤΟΜΟ

ΕΝΗΛΙΚΕΣ €20       ΠΑΙΔΙΑ ΕΩΣ 12 ΕΤΩΝ €15

02.
HOW TO PLAY THE GAME
Σκοπός του παιχνίδιου
Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ (CONTROL POINT)

Χωριζόμαστε σε δυο ομάδες, Μπλε και Κόκκινη. Κάθε ομάδα έχει μία βάση στην οποία τοποθετείται η συσκευή εισόδου στο παιχνίδι. Η απόσταση μεταξύ των δύο βάσεων ορίζεται ανάλογα με την ηλικία, την εμπειρία και τη φυσική κατάσταση των παικτών, από 300 έως 1000m. Κάθε συσκευή εισόδου προγραμματίζεται να παρέχει στην κάθε ομάδα 5 game sets για κάθε παίκτη (ένα set είναι μία ζωή μαζί με τις σφαίρες). Ένας παίκτης που εξουδετερώνεται ή του τελειώνουν οι σφαίρες, πρέπει γρήγορα να γυρίσει πίσω στη βάση, να πάρει ένα νέο Game set για να ξαναμπεί  στο παιχνίδι.  Κάθε παίκτης που εξουδετερώνεται και δεν μπορεί να ξαναμπεί στο παιχνίδι, επιστρέφει στο σημείο εκκίνησης και περιμένει την τελική έκβαση του παιχνιδιού. Είναι αντικανονικό να βοηθάει τους συμπαίκτες του. Σε περιπτώσεις υποτροπής ο διαχειριστής μπορεί να διακόψει το παιχνίδι. Αν μία ομάδα ξεκινάει το παιχνίδι με λιγότερους παίκτες, παίρνει όσα Game sets έχει πάρει και η ομάδα με τους περισσότερους. Στο κέντρο του πεδίου και σε ίση απόσταση μεταξύ των δύο βάσεων τοποθετείται το Control Point, μια συσκευή Laser Tag που προσομοιώνει τον έλεγχο μίας περιοχής. 

Οι παίκτες εξοπλίζονται με όπλο (Tagger), αισθητήρες κεφαλής (Headband) και σώματος (Vest). Για την επικοινωνία των παικτών μεταξύ τους και με τον διαχειριστή του παιχνιδιού παρέχονται και ασύρματα CB με hands free. Τα παιδιά μέχρι 8 ετών (ανάλογα και με τη σωματική τους διάπλαση) παίρνουν μόνο αισθητήρα κεφαλής. Ο ασύρματος δεν συνιστάται γιατί τα αποσπάει από το παιχνίδι.

Καλό θα είναι η κάθε ομάδα να ορίσει έναν αρχηγό για να συντονίζει τους συμπαίκτες του. Στην φύλαξη της περιμέτρου γύρω από το Control Point η σωστή τακτική επιβάλλει στους παίκτες να αναλάβουν κάποιους ρόλους όπως ελεύθερου σκοπευτή και καταδρομέα ανάλογα με τις ικανότητες τους. Να σημειώσουμε εδώ πως τα παιδιά λόγω της ευκινησίας τους και των γρήγορων αντανακλαστικών τους μπορούν να είναι οι καλύτεροι καταδρομείς.

Εδώ ο αντικειμενικός στόχος κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα και ανεβάζει τον πήχη της δυσκολίας. Η ομάδα που καταφέρνει να ελέγξει την περίμετρο εξουδετερώνοντας ή καθηλώνοντας τους αντιπάλους, στέλνει τους καταδρομείς να καταλάβουν το σημείο ελέγχου, πυροβολώντας το εξ επαφής για να πάρει το χρώμα της ομάδας. Προσοχή εδώ, οι παίκτες που το καταφέρνουν αυτό πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα, διότι κινδυνεύουν να εξουδετερωθούν από την αντίδραση του Control Point που είναι προγραμματισμένο να στέλνει ακτίνες προς όλες τις κατευθύνσεις σαν βόμβα. Οι παίκτες που επιχειρούν να καταλάβουν το σημείο πρέπει να είναι όσο πιο ταχείς μπορούν, εφόσον όλα τα όπλα των ενεργών αντιπάλων θα είναι στραμμένα πάνω τους, για να τους εξουδετερώσουν πριν τα καταφέρουν.

Μόλις το Control Point πέσει στα χέρια μιας ομάδας, ο χρόνος μετράει αντίστροφα για 10 λεπτά και αν οι αντίπαλοι δεν καταφέρουν να το πάρουν, η ομάδα κερδίζει. Μέχρι τότε η ομάδα φυλάει την περίμετρο, μην επιτρέποντας σε κανέναν αντίπαλο να τους το πάρει πίσω, εάν όμως οι αντίπαλοι τα καταφέρουν τότε οι ρόλοι εναλλάσσονται. Μεγάλες μάχες με πολλή αδρεναλίνη μπορούν να δοθούν για την κατάκτηση του σημείου… Αφού ο χρόνος για την τελευταία ομάδα που το κατέλαβε περάσει, το Control Point θα υποδείξει τους Νικητές, συγκρίνοντας το χρόνο που το είχε η κάθε ομάδα στην κατοχή της. Οποίος κράτησε το σημείο ελέγχου για τον περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι, κερδίζει!

Μετά το τέλος του παιχνιδιού τα στατιστικά στοιχεία θα μας δώσουν και την κατάταξη μας. Αν και σε αυτό το παιχνίδι είναι δευτερεύουσας σημασίας, μας είναι πολύ χρήσιμα για να βελτιώσουμε την απόδοσή μας στα επόμενα παιχνίδια.

03.
MORE GAMES

LIVE THE
EXPERIENCE!

 
ARE YOU READY?